De områdeansvarlige

På lejren har vi en række områder, som har et antal arrangører og hjælpere tilknyttet.

Nogle områder er selvkørende, men andre er afhængige af støtte fra alle os andre. Alle arrangører og hjælpere er i udgangspunktet tilknyttet et område og laver aftaler direkte med den områdeansvarlige.

Du kan skrive en mail til samtlige områdeansvarlige ved at skrive til: omraaderne@utamaduni.dk

De områdeansvarlig er:

  • 1. hjælp: Lærke Stubsgaard
  • AllStars: Jens Kaa/Søren Andersen
  • Arkivet: Johanne Shoma
  • Bar: Dav Jacobsen og Trine Naja
  • Bibliotek: Louise Kaas Hvalsøe
  • Børnetelt: Kristian Klausen
  • Duka/Bazar: Nana Paulo
  • Info: Marianne Holo Høj & Ulla Wang
  • Kagefeen: Le Bjerregaard & Smy Augusta
  • Regnskab/kontor: Julie Møller Bie & Mette Lotus (Mads & bestyrelsen)
  • Køkken: Anders Kühl
  • Opvask: Helene Norup Due
  • Maisha Safi/Chaihus: Knud Erik Asak & Sofia Asak
  • Nusu nusu/genbrugsbiks: Ulf Baldrian Kudsk Harbo & Pialinn Foo
  • Pladsvennerne: Anton Grønne Kühl, Elias Grønne Kühl & Frederik Thordal
  • Trommegrotten: Niels Kristian Sloth & Marie Sloth
  • U-kassen: Julie Møller Bie, Tine og Ida Hanni
  • Undervisning: Anne Katrine Lykke Bie & Eliza Boye Mouritsen
  • Ungeområdet: Tanja Nala Schmidt & Solveig Sandberg
  • Utamaduni dansegruppe/Kulturen: Kasper Rosenlund
  • KK (Kærlighed, Kaos, Kommunikation og meget mere)

På lejren mødes de områdeansvarlige hver kl. 12.00 for at koordinere og kommunikere om vores alle sammens lejr.

Hvis du gerne vil hjælpe på utamadunilejren, skal du kontakte den områdeansvarlige for det område, hvor du vil hjælpe. Vi har ikke en “central arbejdsformidling”, så du skal snakke med den, hvis navn står efter området.

Skriv til info@utamaduni.dk for at få en mail eller et mobilnummer, hvis du ikke kan finde det selv (efter login) på adresselisten fra 2017:  Arrangører og hjælpere på Uta 2017 (33 downloads)

Hvis du selv er områdeansvarlig, skal du læse mere her.

Er du arrangør eller hjælper, skal du læse mere her.