De områdeansvarlige

På lejren har vi en række områder, som har et antal arrangører og hjælpere tilknyttet.

Nogle områder er selvkørende, men andre er afhængige af støtte fra alle os andre. Alle arrangører og hjælpere er i udgangspunktet tilknyttet et område og laver aftaler direkte med den områdeansvarlige.

Du kan skrive en mail til samtlige områdeansvarlige ved at skrive til: omraaderne@utamaduni.dk

De områdeansvarlige er:

  • 1. hjælp: Lærke Stubsgaard
  • AllStars: Jens Kaa
  • Arkivet (inaktive): Johanne Shoma, Louise
  • Bar: Frederik Hansen
  • Bibliotek: Louise Kaas Hvalsøe
  • Børnetelt: Cecilie Kjems
  • Duka: Nana Paulo
  • Info: Marianne Holo Høj & Ulla Wang
  • Kagefeen: Le Bjerregaard Og Toa
  • Regnskab/kontor: Ida Hanni, Luna, Mette Lotus, og Mads (& bestyrelsen)
  • Køkken: Anders Kühl
  • Opvask: Clara Evamaj Mørch & Frederik Thordal
  • Maisha Safi/Chaihus: Knud Erik Asak & Sofia Asak
  • *Nusu nusu/genbrugsbiks: Pialin Foo
  • Pladsvennerne: Anton Grønne Kühl, Elias.
  • Trommegrotten: Nik & Marie Sloth
  • U-kassen: Louise Kaas Hvalsøe, Tine Pingvin og Ida Hanni
  • Undervisning: Anne Katrine (Tinne) & Christian Chalmer
  • Underholdning: Mads & Maria Shabani
  • Ungeområdet: Signe Frøkiær & Maria Shabani
  • Utamaduni dansegruppe/Kulturen: Linda Ntemi
  • KK (Kærlighed, Kaos, Kommunikation og meget mere): Alle områdeansvarlige under lejren…

* = På lejren 2022 er der sandsynligvis ingen Nusu nusu! 🙂

På lejren mødes de områdeansvarlige hver kl. 12.00 (KK) for at koordinere og kommunikere om vores allesammens lejr.

Hvis du gerne vil hjælpe på utamadunilejren, skal du kontakte den områdeansvarlige for det område, hvor du vil hjælpe.
Vi har ikke en “central arbejdsformidling”, så du skal snakke med den, hvis navn står efter området.

Skriv evt. til info@utamaduni.dk for at få en mail eller et mobilnummer.

Hvis du selv er områdeansvarlig, skal du læse mere her.

Er du arrangør eller hjælper, skal du læse mere her.