På lejren har vi en række områder, som har et antal arrangører og hjælpere tilknyttet.
Områderne er som udgangspunkt selvkørende, men vi hjælpes alle ad. Alle arrangører og hjælpere er tilknyttet et område og laver aftaler direkte med den områdeansvarlige.
Hvis du gerne vil hjælpe på utamadunilejren, skal du kontakte den områdeansvarlige for det område, hvor du vil hjælpe. Vi har ikke en “central arbejdsformidling”, så du skal snakke med den, hvis navn står efter området.
Skriv evt. til info@utamaduni.dk for at få en mail eller et mobilnummer.
Du kan skrive en mail til samtlige områdeansvarlige ved at skrive til: omraaderne@utamaduni.dk
De områdeansvarlige er:
- 1. hjælp: Lærke Stubsgaard
- AllStars: Jens Kaa
- Arkivet (inaktive): Johanne Shoma, Louise
- Bar: Frederik Hansen
- Bibliotek: Louise Kaas Hvalsøe
- Børnetelt: Camilla Ulvedal
- Duka: Nana Paulo
- Info: Marianne Holo & Ulla Wang
- Kagefeen: Toa
- Regnskab/kontor: Ida Hanni, Luna, Mette Lotus, og Mads (& bestyrelsen)
- Køkken: Tine S og Sandra
- Opvask: Clara
- Maisha Safi/Chaihus: Knud Erik & Sofia Asak
- Kwa Jumla/genbrugsbiks: Annette Hansen
- Pladsvennerne: Ida Chalmer
- Trommegrotten: Nik Sloth
- U-kassen: Tine Pingvin, Sofia Asak og Ida Hanni
- Undervisning: Linda Ntemi, Anne Katrine (Tinne) & Christian Chalmer
- Underholdning: Mads & Maria Shabani
- Ungeområdet: Katrine & Luna
- Utamaduni dansegruppe/Kulturen: Linda Ntemi
- KK (Kærlighed, Kaos, Kommunikation og meget mere): Alle områdeansvarlige…
På lejren mødes de områdeansvarlige hver kl. 12.00 (KK) for at koordinere og kommunikere om vores allesammens lejr.